STARTSIDAN      ALLMÄNT      INSPIRATION      LÄRANDE I ARBETE      SKOLARBETEN      VISUAL MERCHANDISING      OM MIG      



Lindex, Ystad
Publicerat: 2010-10-24, 12:26:28





Min första LIA gjorde jag på Lindex i Ystad i början på året. Verkligen en superbra arbetsplats med jätteduktiga medarbetare! Här ser ni tre bilder från en omexponering jag gjorde den 9 februari då det var en jeanskampanj. Detta är på Everyday-avdelningen i A-ytan. Då ville man även locka fram vårkänslor genom pastellfärger, olika mönster och skira material. Det blev en väldigt harmonisk färgkombination att vila ögonen på enligt mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

    Totalt antal besökare:
    Besökare denna vecka:
    Besökare idag: